שופר כשר המלצות לפני רכישה

הכנו עבורך המלצות לשופר כשר, וכאן נסקור את השאלות הנפוצות ביותר בנוגע לרכישת שופר כשר, ונשתדל לספק לך תשובות מפורטות ומידע נוסף. מידע על מקורות השופר וחומרי הגלם הנפוצים, וכן, טיפים לבחירת גודל וצורה נוחים
מדריך לבחירת שופר מתאים לך וסקירה של טווחי המחירים. כל זאת כדי לסייע לך לבחור שופר כשר שיתאים לצרכים ולתקציב שלך, וגם לקיים את מצוות התקיעה בשופר בצורה נכונה ומשמעותית.

השופר הוא כלי נגינה עתיק יומין בעל משמעות עמוקה ביהדות. קולו החזק והייחודי מעורר רגשות של יראה, התעוררות ותשובה. לקראת ראש השנה ויום כיפור, רבים מחפשים לרכוש שופר כשר. רכישת שופר כרוכה בכמה שאלות חשובות, כגון: איפה קונים שופר? מהו מקור השופר? האם הוא עבר בדיקה של מומחה? מהו גודלו וצורתו? האם צלילו נעים לאוזן? ומהו מחירו?

שופר כשר המלצות

כן, רוב השופרות הנמכרים בקול שופר עשויים מקרן כשרה של איל או קודו מלוטשים או טבעיים. ויש שופר איל לא מעובד שנפוץ בקהילות תימן, והם כולם כשרים לתקיעה.

אנחנו מייצרים גם שופרות מעוטרים בכסף שאינם כשרים לתקיעה.

כן, השופרות שלנו עוברים בדיקה של מומחה (בודק שופרות) לוודא את כשרותו. והשופרת מגיעים עם תעודת כשרות.

כן ישנה אפשרות לקבל שופר עם השגחת מהדרין וזה מופיע אצלנו בדפי המוצר של השופרות.

גודל השופר המתאים לך תלוי בגובה ובגודל הידיים שלך. באופן כללי, שופר באורך של 30-40 ס"מ מתאים לרוב האנשים. חשוב שהשופר יהיה נוח לאחיזה, ושהפיה שלו תהיה בגודל ובצורה נוחים לנשיפה. לרוכשים בחנות של קול שופר, ניתן לנסות את השופר לפני רכישתו כדי לוודא שהוא נוח לך.

השופרות שלנו מיוצרים בצורה כך שיהיו קלים לתקיעה. שופר קל לתקיעה מאפשר לתקוע בקול חזק וברור, וצלילי השופר נעימים לאוזן וקלים להפקה.

ישנו שופר אחד שיש צורך בניסיון והוא: שופר קודו בגודל 60-69 S. שבשל גודל קרן שופר זה (S) הפקת הצליל קשה ודורשת מיומנות.

השופרות הינם ישנם בעלי צלילים שונים בהתאם לסוגי השופרות, ולכן, כדאי לבחור שופר שצלילו מתאים לטעמך.

כן, רצוי ללמוד את יסודות התקיעה בשופר לפני ראש השנה ויום כיפור. ניתן למצוא ספרים ומדריכים רבים בנושא. ורצוי לקבל הדרכה מאדם שמנוסה בתקיעת שופר. ניתן גם לרכוש את הספר קול שופר אצלנו.

טווח המחירים של שופרות כשרים נע מ 80 ₪ ויכול להגיע גם ל 2000 ₪.
המחיר מושפע ממספר גורמים כמו:

  • גודל השופר
  • סוג הקרן
  • עיבוד וגימור השור.
  • ותעודת הכשרות.
יישור השופר קול שופר ייצור שופר איל איך מכינים שופר

עדיין לא בטוח איזה שופר מתאים לך?

צור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בבחירת השופר המתאים לך.

יצירת קשר מהירה
שופרות למכירה בחנות

320 1,600 

350 500 

שתפו:
Picture of שמעון קינן שופרות

שמעון קינן שופרות

השופרות בקול שופר מיוצרים בעבודת יד מוקפדת, בבית המלאכה המשפחתי שלנו, תוך שימת לב מרבית לאיכות ברמה הגבוהה ביותר, לכשרות, לקלות התקיעה, לניקיון ולצליל המיוחד. הלקוחות שלנו מספרים שהם מזהים מיד את השופרות שלנו בכל מקום בעולם, כי יש בהם את טביעת היד המיוחדת לנו.

תעודת כשרות קול שופר
שתפו

לפני שאתם עוזבים נשמח אם תשתפו באהבה